Persoana pe care o căutăm are cel puțin 3 ani de experiență în marketing și comunicare în cel puțin unul dintre domeniile HORECA, evenimente, cultură, expoziții, educație, comunități. Este o persoană creativă, dedicată, dispusă să se adapteze contextului în care operăm.
Poziția este una full time dar munca poate fi făcută atât de la cafenea cât și de acasă. De fapt, recomandăm un mix între cele două pentru a îmbina eficace nevoia de lucru cu colegx și colaboratorx prin întâlniri directe și lucrul pe sarcini de acasă în liniște. Programul este unul flexibil în limita celor 8 ore dar persoana angajată trebuie să poată participa la evenimente care au loc seara sau în weekend. Orele de lucru la evenimentele propriu-zise se cuantifică. Persoanele care au mai lucrat în comunicare și marketing de eveniment știu la ce să se aștepte.
Elemente din fișa postului
Comunicare:
Persoana va întocmi parteneriate de presă cu publicații online, stații radio și alte organizații, va împrospăta relația cu partenerii existenți și va consolida o bază de date de jurnalistx din domenii precum artă, cultură etc. pentru a demara/continua comunicarea.
Va redacta comunicate de presă pe care le va livra partenerilor și presei în general.
Va identifica oportunități relevante de comunicare (formatori de opinie etc.)
Reprezintă un avantaj experiența în comunicare și relațiile relevante cu presa.
Marketing:
Crearea bazei de date de membrii ai ARTHUB și Grădinii ARTHUB pentru comunicări viitoare. Corelarea bazei de date a clienților Grădinii ARTHUB cu potențialii clienți ai altor direcții precum cea educațională sau evenimente.
Implicarea în politica de preț și produs cu input strategic etc.
Marketing online cu o bună cunoaștere a platformelor de social media, în special partea de media buying și funnels pentru administrarea bugetelor de media – sau gestionarea relației cu o agenție specializată.
Centralizarea eforturilor de marketing și corelarea cu obiectivele de vânzări.
Pachetul salarial va fi negociat individual în funcție de setul de competențe al specialistei/specialistului în marketing și de nivelul de implicare pe care îl poate avea în proiect.
Vă rugăm să trimiteți la arte.contemporane@gmail.com:
- Email cu titlul: Candidatură MarComm GAH + nume
- SCURTĂ scrisoare de intenție redactată SPECIAL pentru aplicația GAH (nu vom lua în considerare nicio aplicație fără scrisoare de intenție sau cu scrisoare copiată de pe net)
- CV sau biografie.
NU vom lua în considerare comentariile de pe Facebook sau Instagram, mesajele pe whatsup sau messenger și nicio altă formă de comunicare nici dacă ești Seth Godin din simplul motiv că nu putem gestiona decât o singură dimensiune a comunicării.
Mulțumim pentru înțelegere!